Sari la conținut
relatii clienti vodafone
Prima pagină » Contact relatii clienti Vodafone, Deranjamente

Contact relatii clienti Vodafone, Deranjamente

    Date de contact serviciul pentru relatii cu clientii Vodafone.

    Vodafone este cunoscut la nivel international ca fiind unul dintre cele mai bune companii de telecomunicatii ce ofera acces la telefonia mobila, internet si televiziune prin cablu si satelit.

    Pentru suport rapid poti suna către *222 este gratuit din reţeaua Vodafone și cu tarif normal din alte reţele.
    Apelul către 0372 02 2222 este gratuit din rețeaua Vodafone, atât din țară, cât și din Roaming.

    Contact și numere de telefon Vodafone relatii clienti

    telefon pentru contact vodafone
    • Departamentul pentru relatii clienti poate fi contactat la numarul de telefon *222 sau 0372.02.2222
    • *555 este numarul prioritar unde intri in direct cu operatorii Vodafone. Acest apel este taxabil cu 1,99 euro pe minut.
    • Numar de urgenta: *228 sau 0372.02.2258 pentru cei ce au nevoie de ajutor pentru deblocare cartele Vodafone.

    Program servicii mobile:
    Luni -Vineri 8:00 -20:00
    Sâmbătă -Duminică 8:00-18:00
    Sărbători legale – program urgențe (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK)

    Program servicii fixe:
    Informații cont, factură și plată:
    Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
    Sâmbătă – Duminică: închis;
    Excepție zilele de Sărbători legale: închis

    Deranjamente tehnice servicii fixe:
    Luni -Dumincă 7:00 -23:00
    Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00

    Contact Vodafone Business

    Serviciul pentru relatii cu clientii Business poate fi contactat dupa cum urmeaza:

    • 031 1000 405 – Departament Relaţii Clienţi Business – pentru servicii fixe & TV
    • *221 – La numărul acesta poţi suna dacă eşti administratorul unui cont de persoană juridică.
    • *224 / 0372.02.2244 – Rezolvă orice solicitare legată de plata unui abonament Vodafone cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant.
    • *777 / 0372.02.7777 – Rezolvă orice solicitare de Internet şi date sau Vodafone TV cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

    Acces la operator Vodafone non stop

    Call center non stop *555 – Acesta este numarul de telefon Vodafone ce poate fi apelat non stop. Departamentul Relaţii Clienţi, număr cu acces rapid la operator, NON STOP!

    Poti suna la acest numar daca ai probleme tehnice, ai nevoie rapid de de suport in cazul unor deranjamente la serviciile Vodafone. Atentie acest numar este taxabil.

    Asistentul virtual Tobi

    tobi vodafone

    Tobi este un sistem automat ce integreaza suportul cu serviciul de relatii clienti Vodafone. Prin acest instrument poti intra in contact cu operatorii Vodafone sau poti gasi informatii despre abonamentul tau.

    Pentru acces la serviciul de suport Tobi de la Vodafone te poti contecta pe pagina tobi.vodafone.ro

    Contact Vodafone pentru deranjamente

    Dacă ești client Vodafone și întâmpini probleme cu serviciile (internet, telefonie mobilă sau fixă, televiziune), poți contacta direct echipa de suport tehnic. Vodafone pune la dispoziție mai multe metode de contact pentru raportarea deranjamentelor.

    Număr de telefon pentru clienți persoane fizice

    Pentru suport tehnic, clienții Vodafone persoane fizice pot apela gratuit de pe un număr Vodafone la numărul *222.
    Dacă suni din altă rețea sau de pe telefon fix, numărul de contact este 0372 022 222 – apel cu tarif normal.

    Număr de telefon pentru clienți persoane juridice

    Clienții business pot apela *221 de pe un număr Vodafone.
    Din alte rețele, este disponibil numărul 0372 022 221.

    Program Deranjamente tehnice servicii fixe:
    Luni – Dumincă 7:00 -23:00
    Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00

    Alte metode de contact pentru raportarea deranjamentelor

    Poți accesa și chat-ul din aplicația My Vodafone sau de pe site-ul oficial, unde un asistent virtual te poate ghida spre un operator uman dacă este nevoie. De asemenea, există și opțiunea de a completa un formular de sesizare în secțiunea „Contact” de pe site-ul Vodafone România.

    Email pentru suport

    Vodafone nu pune la dispoziție un email standard pentru suport tehnic, însă pentru probleme recurente sau în cazuri speciale poți solicita sprijin direct din contul tău de client sau folosind secțiunea de contact de pe site-ul oficial.

    Adrese de contact prin email:

    Poti contacta serviciul de relatii clienti si prin email sau internet, la adresele:

    – persoane.fizice_ro@vodafone.com
    – persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
    – persoane.juridice_ro@vodafone.com
    – persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com

    Raportare deranjamente si reclamatii prin posta

    Poti trimite prin poștă,reclmatii si deranjamente la serviciile Vodafone, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, StradaBarbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.

    Reclamațiile utilizatorilor finali ce au ca obiect deficiențele de funcționare ale Echipamentelor Terminale de comunicații/accesorii, în perioada de garanție, vor fi soluționate în conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare în materie și/sau dispozițiile certificatului de garanție, în termen de 15 zile de la data predării acestora în punctul de colectare Vodafone.

    Telefon relatii clienti Vodafone

    • Relații cu clienții, gratuit – ghid interactiv și operator uman – *222 
    • Serviciul Asistență Prioritară, operator uman – *555, valabil 24 din 24 ore, apel taxabil cu 1.99 euro/apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului.
    • Relații cu clienții pentru servicii de urgențe, gratuit – *228
    • Relații cu clienții persoane fizice și juridice, apel gratuit, servicii de date și TV – ghid interactiv și operator uman – *777
    • Relații cu clienții pentru solicitări legate de plăți, gratuit – *224
    • Relații cu clienții pentru titulari firmă, gratuit – *221

    Echipa pentru relatii cu clientii Vodafone, te ajută să rezolvi problemele legate de serviciile tale, cum ar fi conexiunea la internet, deranjamentele la TV sau problemele cu telefonia mobilă și fixă.

    Daca ai probleme cu serviciile DIGI afla cum poti intra in legatura cu serviciul deranjamente de la DIGI.