Hidroelectrica contact call center Deranjamente clienti

hidroelectrica contact relatii clienti

Indiferent dacă ești deja client sau doar dorești informații, poți lua legătura cu Hidroelectrica apelând serviciul de relații clienți la numerele 021 9834 sau 021 9861, de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00. De asemenea, poți contacta Hidroelectrica prin e-mail, prin aplicația iHidro sau direct la unul dintre punctele de lucru.

Care sunt metodele de contact Hidroelectrica?

Ai la dispoziție mai jos toate modalitatile de contact Hidroelectrica pentru serviciul de relatii cu clientii:

Metodă contact Detalii
Telefonic Numere disponibile de Luni până Vineri, 08:00 – 20:00:
021 9834
021 9861
Online Formular de contact disponibil pe website
Autentificare în iHidro
Aplicația Hidroelectrica pe smartphone
clienti@hidroelectrica.ro
Fax 021 31 11 183
Sediu fizic Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, București, Clădirea Tower Center, Et. 10-15
Program: luni – joi 08:00 – 16:30, vineri 08:00 – 14:00

Contact prin aplicația Hidroelectrica – iHidro

Aplicația iHidro îți oferă un mod simplu și rapid de a interacționa cu Hidroelectrica, fără a fi nevoie să suni sau să te deplasezi la un sediu fizic. Iată principalele funcții:

  • Monitorizarea consumului
    Vizualizezi în timp real consumul tău de energie electrică, prin grafice ușor de înțeles.
  • Gestionarea facturilor
    Ai acces complet la istoricul facturilor emise și al plăților efectuate, într-un singur loc.
  • Transmiterea indexului
    Introduci indexul de consum direct din aplicație, fără apeluri telefonice sau vizite la puncte de lucru.
  • Notificări personalizate
    Primești alerte automate pentru termene de plată, facturi noi sau alte informații importante.
  • Administrarea contului
    Îți poți actualiza oricând datele personale și cele legate de contract, direct din aplicație.

Raportare deranjamente la Hidroelectrica

  • Acceseaza iHidro – Poti accesa serviciul de suport mai usor direct din aplicatia iHidro
  • Apeleaza la ANRE –Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei poate interveni.
  • Apeleaza call center Hidroelectrica – relații clienți la numerele 021 9834 sau 021 9861

Deranjamente Hidroelectrica – Cum înregistrezi o sesizare sau reclamație

Ai întâmpinat o problemă cu serviciile Hidroelectrica? Vrei să raportezi un deranjament sau să afli detalii despre contractul tău? Indiferent dacă ești deja client sau te afli în procesul de contractare, ai la dispoziție mai multe opțiuni rapide și eficiente pentru a înregistra o sesizare sau o reclamație.

Portalul Client Hidroelectrica

Cea mai simplă și modernă metodă este utilizarea portalului online de pe site-ul oficial:

  1. Accesează pagina de reclamații Hidroelectrica de pe site.
  2. Introdu CNP-ul titularului contractului (sau al persoanei care face reclamația).
  3. Completează adresa de e-mail – dacă nu este deja asociată contului, va trebui introdusă manual.
  4. Primești un link pe e-mail care te direcționează către formularul de reclamații.
  5. Completează formularul: alege tipul sesizării din lista derulantă și oferă detaliile necesare.
  6. Atașează documente justificative – poți încărca până la 5 fișiere relevante (PDF, JPG, etc.).
  7. Trimite reclamația – la final, vei primi un număr de înregistrare și o confirmare pe e-mail.

🔗 Link direct către portalul de reclamații: www.hidroelectrica.ro (pagina dedicată sesizărilor)

Contact Telefonic – Call Center Hidroelectrica

Poți suna direct la Call Center pentru a discuta cu un operator despre deranjamentele Hidroelectrica:

  • 021 9834 telefon relatii cu clientii sau
  • 021 9861 pentru informatii facturi, contracte, etc.

Disponibil de luni până vineri, între 08:00 – 20:00.

Prin e-mail

Ai opțiunea de a transmite o sesizare și prin e-mail, trimițând formularul completat la:

  • formular.client@hidroelectrica.ro

Asigură-te că ai completat corect datele personale, tipul problemei și ai atașat eventuale documente justificative.

Alte forme de contact Hidroelectrica

Pe lângă serviciile dedicate relațiilor cu clienții, Hidroelectrica pune la dispoziție și alte canale de comunicare pentru diferite departamente și solicitări specifice:

Registratură – Pentru înregistrarea documentelor oficiale sau alte solicitări administrative: Telefon: 021 303 25 00

Cabinetul Președintelui Directoratului – Dacă dorești să transmiți un mesaj către conducerea Hidroelectrica:

  • Fax: 021 30 32 564
  • E-mail: secretariat.general@hidroelectrica.ro

Intrebari Frecvente despre contact Hidroelectrica

Care este numarul de telefon pentru relatii clienti Hidroelectrica?

Poți apela gratuit de luni până vineri, între 08:00 și 20:00, la 021 9834 sau 021 9861 (tarif normal) pentru orice informație legată de furnizare, facturare sau transmitere index autocitit

Care este adresa Hidroelectrica?

Sediul central este în Bd. Ion Mihalache nr. 15–17, Clădirea Tower Center, Et. 10–15, București, sector 1, cod 011171.Centrele de relații funcționează cu publicul în programul 08:00–16:00, de luni până vineri.

Cum pot transmite indexul la Hidroelectrica?

Ai mai multe modalități prin care poți transmite indexul lunar:

Prin aplicația iHidro instalată pe telefonul mobil
Autentificându-te în contul de client de pe site-ul oficial
Telefonic, la Call Center: 021 9834 sau 021 9861
Prin e-mail sau formularul din portalul client

Este recomandat să transmiți indexul în perioada specificată în contract, pentru a evita estimări neconforme.

Cum închei un contract nou cu Hidroelectrica?

Pentru a încheia un contract nou de furnizare energie electrică:
Accesează site-ul oficial: www.hidroelectrica.ro
Mergi la secțiunea „Contractare online
Completează formularul cu datele tale și încarcă documentele necesare (copie CI, extras de carte funciară etc.)
Vei fi contactat pentru finalizarea contractului prin e-mail sau telefon.

Cum pot semnala o problemă sau un deranjament la Hidroelectrica?

Ai la dispoziție mai multe variante pentru a trimite o sesizare sau reclamație:
Portalul client – accesezi secțiunea „Reclamații” de pe site.
Telefonic – la 021 9834 sau 021 9861
E-mail – la formular.client@hidroelectrica.ro
La sediu fizic – completezi un formular și îl depui în timpul programului de lucru
După trimiterea sesizării, vei primi un număr de înregistrare pentru urmărirea statusului.