GLS: Telefon Suport Clienti

gls Romania

GLS Romania oferă expedieri, livrări expres în România şi livrări internaţionale, calitatea ridicată fiind principala preocupare. Clientii din Romania care aleg serviciile GLS pot apela la serviciul clienti pentru informatii colete, traking AWB sau oferte pentru diverse expedieri.

Contact GLS Relații cu Clienții

Fie că aveţi nevoie de sfaturi generale despre expedieri, fie că aveţi întrebări cu privire la o expediere anume, ne puteţi apela telefonic sau puteţi completa formularul de contact.

Ne puteți contacta completând formularul disponibil pe site-ul GLS sau la numărul de telefon: 0269 501 900

Metode eficiente pentru contact GLS Romania Detalii
Call center clienti Numere disponibile pentru relatii cu clientii GLS
0269 501 900
Online Formular de contact disponibil pe website
Pe site-ul GLS regasim un formular de contact pe care puteti sa-l completati in vederea contactarii echipei de suport clienti.
info@gls-romania.ro
Fax 0269-501.950
Sediu fizic BGeneral Logistics Systems Romania SRL Ștefan cel Mare Street, no. 3,
Parc Industrial Șelimbăr 557260 Șelimbăr, Sibiu County

Serviciul de relații cu clienții

GLS General Logistics Systems Romania SRL are la sediul sau serviciu de Relații cu clienții care, în zilele lucrătoare, are program de lucru intre orele 8-17 și oferă informații despre livrare (IOD) pe baza numerelor trimiterilor poștale, iar, la cerere, trimite expeditorului dovada livrării (POD) și administrează eventualele reclamații legate de trimiterile poștale ce s-au aflat în rețeaua poștală a GLS.

Informația despre livrarea trimiterilor poștale (status) se poate descarcă începând cu a doua zi lucrătoare de la preluarea trimiterii poștale de pe pagina de internet www.gls-romania.ro  pe baza numărului de trimitere poștală din meniul căutare trimitere poștală (Track&Trace).

Datele de contact a serviciului de relații cu clienții:

Nume companie:

General Logistics Systems Romania SRL,
Înregistrată la Registrul Comerţului,
număr J32/1695/2007

FQ – Intrebari frecvente clienti GLS

Ce dimensiuni trebuie sa aiba un colet?

Un colet nu poate depăşi următoarele dimensiuni:

Lungime: 200 cm
Lăţime: 80 cm
Înălţime: 60 cm
Circumferinţă: 300 cm
Calcularea circumferinţei: 2 x înălţime + 2 x lăţime + 1 x cea mai lungă latură

Pot urmarii satusul unui colet?

Da, toate coletele livrate de GLS în România pot fi urmărite în timp real de către expeditor şi destinatar folosind sistemul de urmărire. La nivel internaţional, GLS oferă deja informaţii de livrare în timp real în multe ţări datorită transferului mobil de date din vehicule.

Ce greutate este admisa la GLS?

Greutatea maximă este de 40 kg pentru livrările naţionale şi internaţionale. Excepţii se aplică într-un număr mic de ţări pentru expedieri globale. Contactaţi departamentul relaţii clienţi al GLS pentru mai multe informaţii.

Cum pot contacta serviciul clienti?

Pentru a intra in contact cu echipa de suport GLS, poti suna la numarul de telefon 0269-501.900 sau poti completa formularul de contact disponibil online pe site-ul gls.ro

Cum pot depune o reclamatie?

Poti sesiza departamentul de relatii clienti. Pentru întrebări referitoare la expediere, vă rugăm să aveți numărul de expediere (AWB) pregătit. Pe site sunt si formulare dedicate pentru depunere reclamatii la serviciile GLS.

Expedierile poștale cu ramburs trimise prin Serviciul de Cash al GLS se vor livra destinatarilor numai contra unei plăți în numerar către curier.

GLS oferă livrări flexibile între numeroase țări europene, cu ajutorul serviciului FlexDeliveryService.

Iti mai recomandam sa urmaresti datele pentru serviciul de clienti Sameday Curier, o alternativa pentru companiile de curierat din Romania.