Engie Deranjamente tehnice

engie contact

Engie furnizeaza energie către clienți, prin rețele de gaze naturale și energie electrică, și contribuim la dezvoltarea gazelor regenerabile.

Engie contact Relatii clienti

Ne poți contacta pe următoarele canale:

Call Center 021.9366

Program: Luni – Vineri, 08:00 – 20:00

Număr de telefon dacă ne apelezi din afara țării: 0040.21264.0100

Fax sau curier

Ne poți trimite solicitarea ta prin fax la numărul 021 264 01 01 sau prin curier, la adresa Bd. Mărășești nr. 4-6, sector 4, București (Registratură), Direcția Comercializare Energie.

Deranjamente si Urgente Gaze – electricitate

DistribuitorTelefon
Distrigaz Sud Retele Vizitează site021.9281 031.90310 800.877.778
Premier Energy Vizitează site0800.080.003
Progaz P&D Vizitează site0800.877.642
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ Vizitează site0800.872.674

Cum contactezi ENGIE România

Pentru a lua legătura cu serviciul de relații clienți ENGIE, poți suna la:

  • 021 9366 – număr disponibil pentru apeluri din România
  • 0040 21 264 0100 – număr internațional, dacă suni din afara țării

Program de lucru: Luni – Vineri: 08:00 – 20:00

Alexandria
Str. Viitorului nr. 58, jud. Teleorman
Program de lucru: Luni – Vineri: 08:30 – 12:00; 12:30 – 16:00
București
Bd. Mărășești nr. 4-6, Sector 4
Program de lucru: Luni – Vineri: 08:30 – 16:30
București – Auchan Titan
Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 33A, Sector 3 (în incinta magazinului Otto Broker)
Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 17:00
București – Băneasa Shopping City
Șos. București – Ploiești nr. 42D, Sector 1, Aripa Feeria, lângă Carrefour
Program de lucru: Luni – Duminică: 10:00 – 22:00

Contact ENGIE pentru reclamații și sesizări

Dacă ai o problemă sau dorești să depui o reclamație, cel mai simplu mod este să suni la Call Center-ul ENGIE, disponibil la numărul unic:

Telefon call center: 021 9366
Program: Luni – Vineri, între orele 08:30 – 19:00

Un consultant îți va răspunde și te va ghida pentru rezolvarea situației cât mai rapid.

Alte metode prin care poți face o sesizare:

Fax: 021 30 120 836
Email: consiliere-clienti@ro.engie.com
Formular online: disponibil în secțiunea „Contact – Cum te putem ajuta?” de pe site-ul oficial ENGIE
Prin curier sau poștă la adresa: Bd. Mărășești nr. 4-6, Sector 4, București, Cod poștal 040254

Intrebari Frecvente Engie

Cum pot semnala o problemă sau un deranjament la ENGIE?

Poți apela numărul 021 9366, disponibil de luni până vineri, între orele 08:30 – 19:00. Pentru gaze naturale, poți folosi și formularul de contact online sau trimite un e-mail la consiliere-clienti@ro.engie.com.

Unde sun dacă simt miros de gaz?

Pentru scurgeri de gaze sau situații de urgență, sună imediat la 0800 800 928 – Dispeceratul de Urgență gaze naturale, apel gratuit, disponibil non-stop.

Ce fac dacă nu am gaze în apartament sau casă?

Verifică dacă deranjamentul este local (doar la tine) sau general (în zonă). Apoi contactează Call Center ENGIE la 021 9366 pentru a raporta problema.

În cât timp intervine ENGIE pentru un deranjament?

Timpul de intervenție poate varia în funcție de natura problemei. Pentru situații urgente, se intervine de obicei în câteva ore. Pentru probleme non-urgente (facturi, citiri eronate etc.), rezolvarea poate dura până la câteva zile lucrătoare.

Cum pot trimite o sesizare scrisă legată de un deranjament?

Poți transmite o sesizare prin:
Email: consiliere-clienti@ro.engie.com
Poștă/curier: Bd. Mărășești nr. 4-6, Sector 4, București, Cod poștal 040254
Formularul online de pe site-ul ENGIE.