Sari la conținut
apa nova
Prima pagină » Apa Nova Telefon pentru Deranjamente si avarii

Apa Nova Telefon pentru Deranjamente si avarii

    Apa NOVA este furnizorul de apa si canalizare din Bucuresti. In acest ghid iti exemplificam, unde poti anunta deranjamentele Apa Nova, problemele comune și modul de contact în caz de urgență.

    Unde suni când ai probleme cu Apa Nova?

    Avariile la Apa Nova pot fi destul de neplacute mai ales atunci cand avem situatii in care ne confruntam cu inundatii locale datorita canalelor blocate. Serviciul pentru urgente intervine in situatiile critice in urma unor sesizari la numarul de urgente Apa Nova Bucuresti.

    • Call center relatii clienti 021 207 77 77 – telefon cu tarifare normala.
    • Urgente si avarii: 0800 800 203
    • email Apa Nova: relatii.clienti@apanova.ro

    Call Center-ul  Apa Nova Bucureşti poate fi apelat la numarul 021 207 77 77 sau la *7777 (număr apelabil din reţelele Telekom, Orange şi Vodafone la tariful practicat în aceste reţele) sau prin formularul dedicat.

    Număr de urgență Deranjamente Apa Nova

    Telverde: 0800 800 203 Apa Nova.

    • Apel gratuit, disponibil 24/7.
    • Poți semnala lipsa apei, avarii sau canalizări înfundate.

    Call Center Apa Nova București

    021 207 77 77 – call center pentru clientii Apa Nova.

    • Program: Luni – Vineri, 08:00 – 20:00
    • Pentru întrebări legate de facturi, citiri de contor, contracte.

    E-mail pentru sesizări și reclamații

    relatii.clienti@apanova.ro

    • Folosit pentru sesizări mai puțin urgente, reclamații scrise, cereri de informații.

    Formular online de contact

    Ce tipuri de deranjamente pot apărea la Apa Nova?

    deranjamente apa nova

    Apa Nova se ocupă de alimentarea cu apă potabilă și de canalizare în mai multe zone din România, în special în București. Problemele care pot apărea în rețeaua de apă și canalizare sunt diverse și pot afecta confortul locuinței sau activitatea unei firme.

    Una dintre cele mai frecvente situații este lipsa apei potabile. Aceasta poate apărea din cauza unor întreruperi planificate pentru lucrări la rețea, avarii accidentale precum conducte sparte sau din cauza unor probleme în zona de distribuție, cum ar fi presiunea scăzută.

    Presiunea scăzută la robinet este o altă problemă întâlnită, mai ales în perioadele de consum ridicat sau atunci când se desfășoară lucrări în apropiere.

    Apa murdară sau cu impurități este adesea observată după reparații la rețea sau după reluarea alimentării cu apă în urma unei opriri. Schimbările bruște în presiunea apei pot mobiliza depunerile din conducte.

    Alte tipuri de deranjamente

    Inundațiile provocate de rețeaua de canalizare sunt alte tipuri de deranjamente. Acestea pot fi cauzate de avarii ale conductelor, colmatări sau blocaje în sistemul de canalizare. În astfel de cazuri, este posibil ca subsolurile blocurilor sau zonele din jurul gurilor de canal să fie afectate de acumularea de apă.

    Un miros neplăcut al apei sau al canalizării poate semnala o posibilă contaminare sau o disfuncție în sistemul de canalizare.

    De asemenea, pot apărea deranjamente legate de contorul de apă. Un contor defect poate duce la înregistrarea unui consum mai mare decât cel real, ceea ce se reflectă în facturi nejustificat de mari.

    Toate aceste tipuri de deranjamente trebuie semnalate cât mai rapid către echipele Apa Nova, pentru a permite o intervenție eficientă și pentru a limita impactul asupra utilizatorilor.